Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ΥΠΟΜοΝΗ

Υπομονή!!! Οχτώ γράμματα και δύο όμικρον εκ των οποίων το ένα μικρό!!!
Υπομονετικός είναι ο άνθρωπος που υπομένει κάποια κατάσταση που δν του αρέσει και παρ' όλ' αυτλα κάθεται και την τρώει στην μάπα ήρεμος και αμίλητος.
Πιστέυω είναι η λέξη που με διακρίνει, μιας και δύσκολα θα ξεσπάσω, μπροστά σε αγνώστους τουλάχιστον. Φυσικά δεν συγκρίνω την περίπτωσή μου με παιδάκια που πεθαίνουν απ την πείνα σε τριτοκοσμικές χώρες, αλλα με ενός ανθρώπου της πόλης και του περιβάλλοντός μου. Κι αφού το ξεκαθάρισα, συνεχίζω. Η υπομονή έχει κατά την ταπεινή μου γνώμη δύο όψεις. Απ την μία θα την θεωρούσα αρετή την οποία αυτός που θα την κατακτήσει θα καταφέρει πολλά πράγματα και θα αντέξει δύσκολες καταστάσεις χλευασμού, στιγματισμού, διαμάχης απ τις οποίες θα βγεί αν όχι κερδισμένος, τότε σίγουρα αλώβητος. Απ την άλλη, ο υπομονετικός άνθρωπος μπορεί να χαρακτηριστεί κάλλιστα και ηλίθιος, βιαστικός, φοβιτσιάρης, ανάλογα...
Εγώ προσωπικά όπως προείπα είμαι σίγουρα πολύ υπομονετικός άνθρωπος στους περρισότερους τομείς της ζωής μου και δυστυχώς με όλες τις παραπάνω έννοιες. Και όντως ώρες ώρες αισθάνομαι περιφανος που είμαι τέτοιος άνθρωπος και μπορώ και ελέγχω τον εαυτό μου, πραγματικά για τα παραπάνω που έγραψα ως αρετή. Δυστυχώς βέβαια είμαι υπομονετικός και με την άλλη έννοια. Τι σημαίνει αυτό!? Αυτό σημαίνει ότι σε κάποια κατάσταση που χρήζει μιας απόφασης, δυσκολέυομαι να την πάρω και περιμένω να γίνει κάποιο θάυμα!!! Είναι το γνωστό σύνδρομο του "χέστη". Οι γιατροί έχουν βγάλει θεραπεία γι αυτη την πάθηση και την ονόμασαν "ποτά". Μαντέψτε για πιο πράγμα μιλάω....... μαντέψατε? Αν όχι τότε... κρίμα. Αυτό το σύνδρομο που λέτε με έχει καταστρέψει ψυχικά και τα ποτά είναι ακριβά, αν και δν θέλω να καταφέυγω σ αυτά τα φάρμακα για πράγματα που υποτίθεται πως είναι φυσιολογικά και αυτονόητα... ΑΝΟΗΣΙΕΣ !!!
Ουτε αυτονόητα είναι ούτε φυσιολογικά.. Κάποιοι το έχουν και κάποιοι όχι. Και ΔΕΝ μου αλλάζετε φνώμη σ αυτό. Ίσως αυτό το είδος υπομονής να είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώνει κανείς για κάποια μαλακία που έχει κάνει... Αλλα ΠΟΙΟΣ θα του πει ποιά είναι αυτή?????????? Τέλος πάντων, θα φταίει η ώρα που κάθομαι έτσι και παραληρώ αλλά ήταν κάτι που πε απασχολούσε και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
Άντε τα λέμε ..
μπι μπι

2 σχόλια:

  1. dudara xarika pou ta ipame
    xarika pou egina kai i ebneusi sou
    tin exis pados na to 3es mono me tin kali enia omos
    to mono pou sou lipi ine ligi parapano aisiodoksia
    mlk
    filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. dudara σε καταλαβαινω απολυτα! και ναι, ξερω για ποιο πραγμα μιλας. το φαρμακο "ποτα" οντως βοηθαει πολυ και οπως σωστα ειπες "η το εχεις η δεν το εχεις". για εμενα γνωριζεις καλα. τα λεγαμε κι εχθες το βραδυ. πολυ καλο το αρθρο!
    Σταμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή