Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ

Αλλη μια μέρα περασε οπως και πολλες προηγούμενες!! Δηλαδή κάνοντας απολύτως τίποτα (πέρα απο μια πρόβα)! Σ΄αυτή την ανάρτηση δεν εχω τίποτα να γραψω.. απλά βαριέμαι..
Παρατηρούσα λοιπόν ότι τα παιχνίδια στο facebook υπάρχουν μόνο και μόνο για να καίγεται ο κοσμάκις με τις ώρες . Ομολογώ οτι το πέρασα αυτό το στάδιο, μιας και μ αρέσουν πολύ τα παιχνίδια, αλλα ευτυχώς το ξεπέρασα! :D
Λοιπόν, θέλω να βρώ δουλειά αλλά ταυτόχρονα αποθαρήνομαι απ το γεγονός οτι δν υπάρχουν σωστά και φιλικά αφεντικά (ως επι το πλήστον τουλάχιστων). Και μόνο στην ιδέα οτι το αφεντικό θα μου φερεται λες και είμαι το πουτανάκι του σκέφτομαι πόσο ήρεμα και χαλαρά περνάω στο σπίτι μου με την μουσικούλα μου.. Το ξέρω πως θα με λέτε τεμπέλη ή ακόμα και φοβιτσιάρη που σκέφτομαι αυτόν τον παράγοντα μιας και πάντα έτσι ήταν, είναι και θα είναι... απλά το καλοκαίρι που πέρασε βρέθηκα σε μια πολύ μαζοχιστική κατάσταση επειδή χρειαζόμουν χρήματα...! Θα σκέφτεστε τώρα σε πιον ανώμαλο καθόμουν, αλλα στην πραγματικότητα δεν ήταν ανώμαλος αυτός ο τύπος, απλά είχε πολλά φράγκα.. ήταν το αφεντικό μου!! Που λέτε, μέσα στο κατακαλόκαιρο έφτιαχνα κρέπες (τέλειες ) επί 11 ώρες την μέρα, κάθε μέρα για δύο μήνες χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ρεπό!!!!! Τα χρήματα ήταν μέτρια. (είδατε πόσο μαζοχιστικό ήταν??)Μιλάμε ο τύπος ήταν σκέτος εκμεταλευτής. Είχε στην δούλεψή του αλοδαπές κοπελίτςες με ακόμα μικρότερο μισθό απο μένα και την είχε δει αυτοκράτορας μιας και είχε ένα πανάκριβο αυτοκίνητο παρκαρισμένο μπροστά απ το μαγαζί μόνο και μόνο για να το βλέπει ο κόσμος και να βγαίνει φωτογραφίες μαζί του........... (ΜΑ ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΘΕΕ ΜΟΥ).
Κι όλα αυτά την ίδια στιγμή που η παρέα μου συνεχώς κανόνιζε εκδρομές σε παραλίες και πήγαιναν σε πάρτυ!!! (Μω. αυτό το καλοκαίρι δν την γλιτώνεις!!)
Απ ότι καταλαβένεται το καλοκαίρι μου ήταν ψιλοάθλιο, αν και καποιοι φίλοι μου ήρθαν κάποιες φορές να με δούν τις οποίες Δ Ε Ν θα τις σχολιάσω (γιατι θα μου ανέβει το αίμα στο κεφάλι πάλι). Παρ' όλ' αυτά ξαφνικά δέχομαι μια πρόσκληση από καποιους άλλους φίλιους και το αδέρφι μου για IntairRail !! Θα γυρνούσαμε λέει όλη την Ευρώπη!
Τα νέυρα μου εκείνο το διάστημα δν ήταν καθόλου καλά, λογω δουλειάς κι έτσι αφού το καλοσκέφτικα απ όλες τις μεριές το θέμα, ειδα και τα οικονομικά μου... αποφάσισα μετά απο 5 (Πέντε) ολόκληρα λεπτά να πάω. Έτσι 5 μέρες μετά τη δουλειά , τέλη Αυγούστου δηλαδή, μπαίνω στο κτελ και πάω με το παρεάκι μου στη γιορτή μανιταριών. Τρείς μέρες μετά μπαίνω πάλι στο κτελ και έρχομαι Θεσσαλονίκη. Την άλλη μέρα φέυγουμε για το ταξίδι. Μετά από ένα μήνα ακριβώς ξαναπατάω Ελληνικό έδαφως. Η αίσθηση ήταν απαίσια... Τέλος πάντων, το ξανασυνήθισα, μετακόμισα σε δικό μου διαμέρισμα και από τότε Τ Ι Π Ο Τ Α ........Κάθομαι και περιμένω να έρθει ο Φεβρουάριος και να πάω στη σχολή μου, μιας και είμαι 2ο εξάμηνο.
χμμμμμμμ!!
Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον ξεπέρασα το πρόβλημά μου με ταβλαμένα αφεντικά. Θα πάω να βρώ δουλειά
Άκυρο το αρθράκι μάγκες...


νυχτααα!!

5 σχόλια:

  1. Παμε να ριξουμε πετρες στο αμαξι του αφεντικου σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. duuuude sorry re
    kai mena me pira3e kai poli malista
    alla epidi tin teleutai fora pou egine kati tetio e3afanistika ipa na to paro pio xalara
    alla mou to thimizis kathe 3 kai ligo
    aaa kai go douleua se siggeni kiolas kai eperna apla 5e parapano apo sena
    mw tou xronou tin patises
    afta!!!
    mono....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. dude μην αγχωνεσαι... δε πειραζει που εγινες το πουτανακι του. που 7 μερες τη βδομαδα σε γαμουσε κανονικα. που εβραζες εκει ενω ολες εκαναν παρελαση μπροστα σου με σορτσακια. που γελουσες με τις μαλακιες του αφεντικου σου. χαχα! πλακα κανω. εκανες αποσβεση με το interail ομως βρε μπινε... αυτο που το βαζεις?

    τι μαλακιες.. καθομαι κ σχολιαζω ενα ακυρο αρθρο! Να μαλακα, να!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μην γραφεις μονο για το ενα αμαξι ντουντ! πες τα ολα! να καταλαβει ο κοσμος (εμεις δλδ...) σε τι μαλακα δουλευες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή